سئو و دیجیتال مارکتینگ

راهنمای نهایی وبلاگ نویسی مهمان در سال ۲۰۱۵

هنگامی که رئیس گوگل WebSpam بود ، مت کاتس وبلاگ نویسی مهمان را “مرده” اعلام کرد که دنیای جستجوگرها از بین رفته است. برخی اظهار داشتند که مدت ها پیش مرده است ، اما بسیاری از آنها همچنان نوشتن و شناختن ارزش آن را ادامه می دادند. انجمن تجاری به Business Business تصمیم گرفت که بحث را درگیر کند و از برخی از وبلاگ نویسان پرکارترین وب برای نظرات خود سؤال کرد. احساسات؟ وبلاگ نویسی مهمان هنوز بسیار زنده و ضرب و شتم است.

این که آیا شما به دنبال هدایت ترافیک به وب سایت مشاغل خود هستید یا می خواهید مارک شخصی خود را ارتقا دهید ، می توانید از یک روش استراتژیک وبلاگ نویسی مهمان بهره مند شوید. در زیر نحوه و چرا ارسال مهمان را مورد بحث قرار می دهیم. در سال ۲۰۱۵ در مورد ایجاد پیوندها نیست – این به معنای تقویت روابط قدرتمند ، تأسیس خود به عنوان رهبر فکری و گرفتن برند شما در مقابل مخاطبان مناسب است.

وبلاگ نویسی مهمان هنوز زنده است – این دلیل است:

لری کیم ، بنیانگذار شرکت برتر PPC ورد استریم در مورد نظرات خود در مورد وبلاگ نویسی مهمان با Business to Community صحبت کرد. وی گفت: “ما تقریباً تعداد زیادی از ارسال مهمان را انجام می دهیم و در سال ۲۰۱۵ ، امیدوارم که این تلاشها را دوچندان کنیم. در حالی که دیگر به خودی خود یک تاکتیک SEO نیست ، فهمیدم که ستون نویسنده نشریات مختلف شناخته شده ، معیارهایی را مانند رسانه های اجتماعی زیر و دید به طور چشمگیری افزایش داده است. “

مزایای بسیار مهمی در ارسال مهمان:

     

  • علامت تجاری و به رسمیت شناختن
  •  

  • ساختمان اداری
  •  

  • قرار گرفتن در معرض مارک و ترافیک وب سایت
  •  

  • پیگیری و دید رسانه های اجتماعی
  •  

  • مخاطب با کیفیت به
  • می رسد

علاقه مندید

راهنمای وبلاگ نویسی مهمان: فاز ۱ – برنامه ریزی

برنامه ریزی

۱ ٫ اهداف و مخاطبان وبلاگ نویسی مهمان خود را تعیین کنید

اگر تصمیم به مهمان وبلاگ مورد نظر خود دارید ، احتمال داردایده ای عادلانه از حداقل یک یا دو وبلاگ که می خواهید برای صنعت طاقچه خود به آنها نزدیک شوید. اما نگه دارید – نه خیلی سریع! ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که از رویکرد صحیحی استفاده می کنید که می تواند بازده سرمایه گذاری شما را به حداکثر برساند (زمان ارزشمند شما). بله ، این بدان معناست که ابتدا اهداف و سپس مخاطبان هدف خود را تعیین کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه هر دو را در زیر تسلط دهید.

سرمایه گذاری

درباره اهداف خود پاک شوید:

     

  • مشخص کنید که تمرکز اصلی تجارت چیست. به عنوان مثال ، محصولی خاص وجود دارد که شما مایل به دیدن آن هستید؟
  •  

  • تصمیم بگیرید که چگونه موفقیت هدف خود را ردیابی خواهید کرد (آیا به عنوان مثال از پیگیری هدف در گوگل Analytics استفاده می کنید؟)

مخاطبی را که می خواهید به آن برسید ، بشناسید:

     

  • سایتهای با کیفیت را با یک مخاطب هدف مشابه با خود شناسایی کنید.
  •  

  • درک کنید که مخاطب هدف شما به صورت آنلاین در کجا مستقر شود (افرادی را که ممکن است در غیر این صورت در معرض مارک شما قرار نگرفته اند) هدف قرار دهید.
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که مخاطب با محتوای سایت / وبلاگ درگیر شده است (آیا آنها محتوا را به اشتراک می گذارند و یا درمورد پست های وبلاگ نظر می دهند؟ – هرچه مخاطب بیشتر مشغول باشد احتمال خواندن مقاله شما بیشتر است.)
  •  

  • آیا مخاطب متناسب با ویژگی های هدف شما است (به عنوان مثال اگر می خواهید دید را به یک محصول / خدمات سوق دهید- آیا از آن شما استفاده می کنند و آیا به آن نیاز دارند؟)
  •  

  • لیستی از اهداف دسترسی مناسب را در صفحه گسترده ایجاد کنید.

۲ Op فرصت های وبلاگ نویسی مهمان را پیدا کنید

مطمئناً ، جستجوی سریع در گوگل چند پیشنهاد را ارائه می دهد ، اما اگر قصد دارید وبلاگ نویسی مهمان را جدی بگیرید ، باید بدانید که در یک فرصت بالقوه به دنبال چه چیزی باشید. مواردی مانند اقتدار دامنه ، دنبال کردن رسانه های اجتماعی و عملکرد موضوع ، برای موفقیت استراتژی وبلاگ نویسی مهمان شما مهم است.

اما لازم نیست برای تلاش خود برای دستیابی به سایتهای مناسب برای نزدیک شدن ، برای همیشه هزینه کنید. در اینجا برخی از ابزارهای مورد علاقه ما وجود دارد که باعث صرفه جویی در وقت و کمک به شما در دستیابی به اهداف خود می شوند:

تعیین دامنه: نوار ابزار Moz

آن را علامت گذاری کنید برای: مهم است که وبلاگ های دارای قدرت دامنه اصلی را شناسایی کنید (نشانه خوبی از عملکرد وب سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو). با استفاده از ابزاری مانند Moz Toolbar می توانید این کار را انجام دهید. ویدیوی موز (در زیر) نحوه محاسبه قدرت دامنه برای نوار ابزار خود و سایر محصولات را توضیح می دهد:

پیگیری لینک های رقبا: باز کردن سایت اکسپلورر

آن را علامت گذاری کنید برای: در سایت هایی که رقبای شما در استفاده از وب سایت اکسپلورر از آنها میهمان وبلاگ نویسی بوده اند ، اوج دلهره آور بگیرید. یک تجزیه و تحلیل سریع (و خوش برخورد) Backlink به شما کمک می کند تا تصمیم گیری آگاهانه در مورد اینکه آیا می خواهید به همان سایت ها نزدیک شوید یا موارد خاص خود را انتخاب کنید ، تصمیم گیری کنید.

Backlink

مباحث و نویسندگان محبوب را شناسایی کنید: BuzzSumo

آن را علامت گذاری کنید برای: BuzzSumo به شما کمک می کند تا از نظر موضوع ، طول محتوا و غیره بهترین عملکرد را انجام دهید. همچنین می توانید از این ابزار عالی استفاده کنید تا دریابید که نویسندگان در وب سایت هدف شما چه موفقیتی داشته اند.

۳۳ ٫ متوقف شوید! قبل از شروع آماده شوید

قبل از اینکه به چشم اندازهای احتمالی وبلاگ خود نزدیک شوید ، مهم است که تحقیقات کاملی انجام دهید و یک زمینه قدرتمند و موجز تهیه کنید. به یاد داشته باشید که محبوب ترین وبلاگ ها ممکن است هر روز صدها یا هزاران نفر از وبلاگ نویسان مهمان wannabe دریافت کنند.

مارک اسکولی ، متخصص بازاریابی ورودی برای موسسه بازاریابی دیجیتال توصیه می کند:

دیجیتال

‘بدانید که از چه نوع پیامکی استفاده می کنند ، دستورالعمل های نام تجاری آنها چیست و به آنها نشان دهید که در واقع به شرکت / وب سایت آنها اهمیت می دهید و به سادگی بعد از پیوند ارتباط ندارید. واقعاً آشکار است هنگامی که یک سئو به عنوان یک الگوی ، ایمیل را از طریق اینترنت ارسال می کند. “سلام ، من یک خواننده معمولی وبلاگ شما هستم و دوست دارم برای آن” x “بنویسم.”

مارک می افزاید: “یک رویکرد نرم برقراری ارتباط با نویسندگان با عملکرد بهتر است ، بنابراین می توانید نکاتی را در مورد بهترین روش دستیابی به اطلاعات دریافت کنید. بدیهی است که این نویسندگان مشارکت کننده مهمان هستند و نه فقط اعضای کارکنان وب سایت هدف شما. “

یک رویکرد نرم برقراری ارتباط با نویسندگان با عملکرد بهتر است تا بتوانید نکاتی را در مورد بهترین روش دستیابی به اطلاعات دریافت کنید. بدیهی است که این نویسندگان مشارکت کننده مهمان هستند و فقط اعضای کارمندان وب سایت هدف شما نیستند.

نکات اضافی برای قلاب زدن:

     

  • ایمیل خود را شخصی کنید – برای اینکه جدی گرفته شود باید نام را بیابیداز صاحب وبلاگ به جای پرداختن به آن به آقا / خانم.
  •  

  • به چه کسی بگویید – در مورد درگیری خود با محتوا یا وبلاگ نویسی به جای اعتبارنامه کاری خود صحبت کنید.
  •  

  • توضیح دهید (با چند کلمه) چرا شما باید یک وبلاگ نویس مهمان باشید – این فرصتی مناسب برای برجسته کردن مطالب موفق (و مرتبط) از وب سایت خود برای نشان دادن توانایی نوشتن خود و اثبات این است که شما یک مسابقه خوب هستید برای وب سایت خود.

فاز ۲ – کاردستی

۴ Post پست خود را بنویسید

احتمال دارد که پست شما با یک تن از نویسندگان دیگر ارسال نامه مهمان که سعی در جلب توجه خوانندگان شما دارند ، رقابت کند. برای اطمینان از اینکه پیام شما در میان نویز محتوا قرار دارد ، مواردی وجود دارد که کاملاً باید انجام دهید:

     

  • قبل از شروع نوشتن ، دستورالعمل های وبلاگ نویسی وب سایت را مجددا بخوانید.
  •  

  • بر ارائه ارزش برای مشتری متمرکز شوید و پیام فروش را فشار ندهید.
  •  

  • صدای خود را درگیر کنید تا به آن کمک کند در میان فضای محتوای شلوغ بیش از حد قرار گیرد.
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ۱۰۰٪ اورجینال است – وسوسه نشوید که مقاله ها یا پاراگراف ها را از وبلاگ خود کپی کنید.
  •  

  • فراخوانی برای اظهار نظر در این زمینه (از این طریق به شما کمک می کند تا با مخاطب مورد نظر خود درگیر شوید و حتی فرصتی برای تجارت جدید باز کنید).

۵ ٫ بیوگرافی خود را استاد کنید

نوشتن شرح حال شما یکی از فرصت های تبلیغاتی خود و هدایت ترافیک به وب سایت یا راه اندازی محصول است. بیایید به شما کمک کنیم تا از این فرصت استفاده کنید:

     

  • زندگی خود را کوتاه ، تیز و دقیق نگه دارید (هیچ کس نمی خواهد مقاله بخواند).
  •  

  • پیوندی به وب سایت خود وارد کنید (مطمئن شوید که این برچسب خورده است ، بنابراین می توانید هرگونه ترافیکی به دست آمده در حساب گوگل Analytics خود را ردیابی کنید.)
  •  

  • اگر می خواهید به یک محصول یا خدمات خاص توجه کنید ، یک صفحه فرود ایجاد کنید و ترافیک خود را در آنجا (به جای صفحه اصلی خود) هدایت کنید.
  •  

  • اگر هدف شما افزایش پیروان رسانه های اجتماعی است ، شامل فراخوانی برای اقدام خوانندگان برای دنبال کردن یک کانال خاص است (فقط یک مورد را انتخاب کنید).

فاز ۳ – پیگیری

۶ Results نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید

شما باید در تجزیه و تحلیل نتایج خود همانطور که برای برنامه ریزی ، گزیده و ایجاد محتوای خود انجام می دهید ، اهمیت یکسانی داشته باشید. بهتر است در هنگام تعیین اهداف ، روش تجزیه و تحلیل خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید تصمیم بگیرید که یک بخش پیشرفته در گوگل Analytics ایجاد کنید یا خیر.

مهمترین بخش تجزیه و تحلیل نتایج شما این است که صادقانه در مورد اینکه آیا زمانی که سرمایه گذاری کرده اید به ارزش نتیجه ای که دریافت کرده اید ارزش داشته است یا خیر. اگر اینطور نبود؟ باید استراتژی خود را دوباره تکرار کنید و عنصر مورد نیاز برای تغییر را جدا کنید. به عنوان مثال ، محتوای شما ضعیف بود یا این سایت اشتباهی بود که به آن نزدیک شد؟

یک فکر نهایی از مارک اسکولی ، متخصص بازاریابی ورودی به مؤسسه بازاریابی دیجیتال:

“گوگل هرگز نمی تواند روابط شما با تأثیرگذار صنعت را از بین ببرد. آنها می توانند شما را به دلیل انتشار مطالب در وب سایت های وحشتناک مجازات کنند! “

عاشق یادگیری بیشتر هستید؟ تنها دیپلم متخصص در بازاریابی رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید ، که توسط متخصصان صنعت ایجاد و تأیید شود. اطلاعات بیشتر در اینجا

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The گرنادینسو ساموما سان مارینو سائو توما و پریسنس عربستان سعودی سنگالسربیا سلیله سیرالئون لئوناسینگاپور اسلوواکی بلوندیا سولوموN IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، U.S.Wallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL