سئو و دیجیتال مارکتینگ

نحوه استفاده از کلمه کلیدی مناسب می تواند وب سایت شما را ایجاد یا خراب کند

SEO (یا بازاریابی موتور جستجو) هنوز بسیار پادشاه است. برای کمک به وب سایت شما در یافتن و رتبه بالاتر در موتورهای جستجو ضروری است. یک مطالعه جدید توسط BrightEdge نشان داد که جستجوی ارگانیک (غیرپرداخت) ۵۱ درصد از کل بازدید کنندگان وب سایت های B2B و B2C را رها می کند ، و همه کانال های جستجوی غیر ارگانیک ، از جمله جستجوی پرداختی (۱۰٪) و رسانه های اجتماعی (۵٪) را رها می کند. در زیر ، من فاش می کنم که چگونه می توانید از مؤثرترین ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای کمک به وب سایت خود در فهرست بندی و کشف مخاطبان هدف ایده آل خود استفاده کنید.

چرا کلمات کلیدی بسیار مهم هستند:

تحقیق در مورد کلمات کلیدی فرایند تحقیق و انتخاب کلمات ، اصطلاحات و عباراتی است که کاربران هنگام جستجوی انواع محصولات یا خدماتی که کسب و کار شما ارائه می دهد ، جستجو می کنند. انجام تحقیقات مؤثر بر کلید واژه ها شما را قادر می سازد مناسب ترین کلمات کلیدی را برای مخاطبان مورد نظر خود انتخاب کنید. این به نوبه خود ، به موتور جستجوی گوگل کمک می کند تا صفحات وب شما را درک کند و به وب سایت شما به عنوان پیشنهادی برای کاربران در جستجوی این شرایط خاص کمک کند.

۱ ٫ با استفاده از ابزار جستجوی کلید واژه گوگل:

از گوگل Keyword Planner استفاده کنید تا ببینید مشتریان شما چه شرایطی را جستجو می کنند و به شما در شناسایی مناسب ترین کلمات کلیدی وب سایت خود کمک می کنند. با وارد کردن کلمات کلیدی در کادر جستجو مربوط به محصولات و خدمات خود ، از استفاده خودکار گوگل در نظر بگیرید ، اما مطبوعات را وارد نکنید. این به شما کمک می کند تا اصطلاحات جستجوی دم بلند را که مربوط به شغل شما است که ممکن است بخواهید هدف گذاری کنید ، شناسایی کنید.

۲ ٫ انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای شغل خود:

شما باید کلمات کلیدی مناسب برای تجارت خود را انتخاب کنید. از خود بپرسید ، “آیا این کلمه کلیدی به محتوای وب سایت من مربوط است؟” ، “آیا کاربران هنگام جستجو برای این کلمات کلیدی می توانند آنچه را که در سایت من به دنبال آن هستند پیدا کنند؟” ، “آیا این نتیجه ترافیک برای تجارت من مهم است و منجر به آن خواهد شد؟ فروش و یا رهبری؟ “و” آیا کاربران هنگام فرود در صفحه وب من از آنچه پیدا می کنند راضی هستند؟ “

۳ Tools ابزارهای تحقیق دیگر برای استفاده از کلید واژه ها:

۴ “کلمات کلیدی رقبا در تحقیقات: بیش از حد:

شما می توانید از ابزاری مانند SEMrush استفاده کنید تا رقبا برای جستجوی ارگانیک همان کلمات کلیدی خود را در جستجوی ارگانیک به شما معرفی کند. این همچنین به شما کمک می کند کلمات کلیدی دیگری را که به طور بالقوه می بایست از طریق سئو در صفحه خود و محتوایی که قصد ایجاد آنها را دارید ، شناسایی کنید. در کنار این ، می توانید با ابزاری مانند BuzzSumo به محتوای برتر عملکرد رقبا نگاهی بیندازید و ایجاد محتوا را در مورد مباحث / کلمات کلیدی مشابه در نظر بگیرید.

هفته آینده من چگونگی ایجاد مطالب قانع کننده و متناسب را نشان می دهم که به گوگل و مشتریان احتمالی کمک می کند تا پیشنهاد شما را درک کنند و وب سایت شما را راحت تر پیدا کنند. برای نکات مفید و مقرون به صرفه تر سئو بیشتر با ما همراه باشید.

زارا برک