سئو و دیجیتال مارکتینگ

نحوه انتخاب بستر مناسب بازاریابی ایمیل برای تجارت خود

بازاریابی ایمیل یکی از موثرترین راه هایی است که می توانید پیام خود را به اشتراک بگذارید ، خدمات خود را بفروشید و با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

در حقیقت ، شرکت هایی که ایمیل های خودکار ارسال می کنند ، ۱۳۳٪ بیشتر احتمال دارند پیام های مربوطه را که با چرخه خرید مشتری مطابقت دارند ارسال کنند. بیش از ۷۵ email از درآمد ایمیل به جای کمپین های یک اندازه متناسب با کمپین های ایجاد شده ایجاد می شود. کمپین های خودکار خودکار ۲۱٪ از درآمد بازاریابی ایمیل را تشکیل می دهند.

به طور خلاصه ، بازاریابی ایمیل یک امر بزرگ است و اگر وظیفه دارید با مشتریان موجود یا چشم اندازهای جدید درگیر شوید ، به یک ابزار بازاریابی ایمیل نیاز دارید که به شما کمک می کند تا لیست های خود ، ارتباط ، کمپین را به طور موثر مدیریت کنید.

در ادامه بخوانید تا فاکتورهای کلیدی را هنگام انتخاب بستر بازاریابی ایمیل و راه حل های بازاریابی ایمیل توصیه شده ما در نظر بگیرید.

راه حل

هنگام انتخاب نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل چه باید در نظر داشته باشید

همانطور که می دانیم ، بازاریابی ایمیل به معنای ارسال ایمیل تبلیغی تصادفی به مردم نیست ، امیدوار است که آنها یک شبه تبدیل به سودآوری شوند. این در مورد برقراری ارتباط با افراد به صورت انسانی و استفاده از مطالب هدفمند برای ارسال پیام شماست.

گفته می شود ، با استفاده از یک صفحه گسترده اکسل همراه با Outlook برای مدیریت لیست های خود و ارسال ایمیل دیگر خردل را کاهش نمی دهد. در عصر مدرن ، شما به چیزی بسیار کارآمدتر نیاز دارید.

براساس بررسی اخیر ، ۶۰٪ از بازاریابان اظهار داشته اند که بازاریابی از طریق ایمیل یک ROI قابل توجهی تولید می کند و ۳۲٪ اعلام کرده اند که سرانجام چنین خواهد شد. این بدان معناست که انتخاب نرم افزار بازاریابی مناسب ایمیل برای این کار برای تلاش های شما بسیار مهم است.

هنگام انتخاب سکوی خود ، این سه مورد است که باید در نظر بگیرید …

ادغام

وقتی در بازاریابی دیجیتال کار می کنید ، CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) بهترین دوست شما است. به روزرسانی لیست ها و ارسال ایمیل بصورت دستی بسیار زمان بر است ، بنابراین انتخاب یک پلت فرم بازاریابی ایمیل که با CRM شما یکپارچه شده است ، یک راه حل بدون دردسر برای مدیریت محتوای ارزشمند و داده های مشتری و همچنین ارائه کلیه کلید برای شما فراهم می کند. معیارها (نرخ باز ، نرخ کلیک از طریق) برای دیدن کدام کمپینها بهترین عملکرد را دارند.

دیجیتال

گزینه های خواندن و مشاهده

اکنون ۴۳٪ از مردم هر روز ایمیل های خود را بر روی تلفن هوشمند خود چک می کنند.

در دنیای امروز ، تعداد کم و تعداد کمتری افراد ایمیل خود را از یک تنظیم سنتی دسک تاپ باز می کنند ، این بدان معناست که انتخاب یک ابزار بازاریابی ایمیل با قابلیت ها و قالب های بهینه شده در موبایل ضروری است. اگر شخصی ایمیل خود را روی دستگاه تلفن همراه خود باز کند و نتواند به درستی نمایش دهد ، بلافاصله گزاف گویی می کند ، و تلاش های شما زائد خواهد شد.

موبایل

رسیدگی به پاسخ

این که آیا تجارت شما کوچک ، متوسط ​​یا عظیم است – رسیدگی به پاسخگویی به ایمیل از اهمیت حیاتی برخوردار است. اگر بخشی از مشاغل کوچکتر هستید که در هر ماه خبرنامه یا مجموعه نامه های الکترونیکی را به حدود ۱۵۰۰ نفر ارسال می کنید ، در مورد اتوماسیون و رسیدگی به پاسخگویی به مهارت کمتری احتیاج دارید و قادر خواهید بود برخی از کارها را به صورت دستی انجام دهید. اما ، اگر شما به تعداد زیادی ایمیل ارسال می کنید ، انتخاب یک نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل که به شما امکان می دهد پاسخ های خودکار را ارسال کنید یا پاسخ های مشتری را به بلیت ها ارسال کنید ، سودمند خواهد بود.

گزینه های بازاریابی از طریق ایمیل

اکنون که درک کردید که در نرم افزار بازاریابی ایمیل خود به دنبال چه چیزی هستید ، بیایید به برخی از بهترین ابزارهای موجود برای شغل نگاه کنیم.

۱ ٫ MailChimp

MailChimp یکی از قابل دسترسی ترین سیستم عامل های بازاریابی ایمیل در جهان است که حدود هفت میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. برای ابزارهای کوچک و متوسط ​​که روزنامه ها یا ماهنامه ها را در هفتگی یا ماهانه مدیریت می کنند ، در کنار برنامه های منظم ، با تمرکز رسانه های اجتماعی قوی ، این ابزار ایده آل است. با توجه به تجزیه و تحلیل ، MailChimp با امثال Salesforce ، WordPress و GA ادغام می شود. این سیستم عامل ها همچنین با Hootsuite ، Facebook ، Twitter Pinterest و Instagram یکپارچه کار می کنند.

این پلتفرم به شما امکان می دهد تا قالب ها را به صورت خودکار ، سفارشی سازی ایمیل ها و اضافه کردن طرح ها با سهولت انجام دهید. اگرچه در همه سیستم عامل ها موثر و بصری دلپذیر است ، اگر به دنبال ابزاری هستید که امکان توسعه کمی پس زمینه تر را فراهم کند ، MailChimp تا حدودی محدود است. براساس گزارش معیار اخیر ، MailChimp به طور متوسط ​​حدود ۲۲٪ باز در کل صنایع کلیدی را نشان می دهد.

۲ ٫ GetResponse

GetResponse ابزاری برای بازاریابی ایمیل مقیاس پذیر است که بازده عالی سرمایه گذاری را ارائه می دهد زیرا برنامه قیمت شما به اندازه شرکت شما و اینکه چگونه متر بستگی دارد بستگی دارد.هر مخاطبی که در زمان ثبت نام دارید.

قیمت

با داشتن ۵۰۰ قالب از پیش طراحی شده با استفاده از نرم افزار ویرایش کاربر پسند و همچنین ابزارهای فهرست سازی بصری ، می توان کمپین های تعاملی کاملاً یکپارچه و با دانش فنی محدود را ایجاد کرد. GetResponse دارای برخی از بهترین نرم افزارهای ادغام Salesforce در بازار است و بخاطر گزارش ۲۴/۷ مشتری و سمینارهای آموزشی کاربر مورد ستایش قرار گرفته است. اگر مشغول ساختن کمپین هایی بر اساس دارایی های برخی منابع هستید ، GetResponse به شما امکان می دهد پرونده ها را از چندین قالب صادر کنید و آمار داخلی را از جمله ایمیل های برتر و میزان رها سبد خرید ارائه دهید.

۳ ٫ SendinBlue

برای یک تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیکی ، SendinBlue به ویژه مؤثر است. این پلتفرم برای توسعه دهندگان به دنبال اضافه کردن قابلیت های اضافی به کمپین های ایمیل شما ، ابزارهای طراحی ایمیل کاربر پسند و همچنین زمینه پس زمینه فراوان را ارائه می دهد. یکی از ویژگی های مفید SendinBlue این واقعیت است که به شما امکان می دهد لیست های مخاطب را از اکثر سیستم عامل های اصلی همگام سازی کنید ، به این معنی که اگر با یک مخاطب گسترده هدف دارید ، می توانید محتوای خود را با سهولت مدیریت کنید.

تجزیه و تحلیل های دقیق شامل بینش هایی در مورد باز شدن ایمیل ها و همچنین نوع دستگاه است و گزینه های ایمیل معامله ای از بسیاری از ابزارهای بازاریابی ایمیل موجود پیشرفته تر هستند. این کارکردها شامل پیامک های هدفمند است که علاوه بر پیام های اختصاصی به مشتریان از جمله ‘خرید خریداری می کنید’ ، ‘رمز ورود خود را به خاطر بسپار “و” مواردی را در سبد خرید خود قرار داده اید “در ارتباط با ایمیل های شما کار می کنند.

کمی دانش فنی برای باز کردن پتانسیل کامل SendinBlue لازم است ، اما با کمی همکاری داخلی ، این می تواند یک سرمایه قدرتمند برای تجارت الکترونیکی شما باشد.

۴ ٫ ActiveCampaign

رابط کشیدن و رها کردن ActiveCampaign یک راه عالی برای ساختن کمپین های ایمیل غنی از محتوا با سرعت و دقت است.

این پلتفرم دارای طیف وسیعی از ویژگیهای پیچیده اتوماسیون در بازار و فروش و همچنین یک کتابخانه عظیم از تصاویر رایگان سهام ، میزبانی تصویر و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی است ، بنابراین می توانید عملکرد کمپین را همانطور که اتفاق می افتد نظارت کنید.

یکی از اصلی ترین نقاط فروش برای مشاغل بزرگتر یا فعال ، ابزار تست A / B آن است. قابلیت تنظیم آن آسان است و با آنالیز در زمان واقعی همراه است. این می تواند برای بهینه سازی کمپین هایی که حداکثر ROI را ارائه می دهند ، بسیار مؤثر باشد.

انتخاب بهترین ابزار بازاریابی ایمیل برای نیازهای شما می تواند مشکل باشد ، اما با طرح سؤال های مناسب از خود ، تعیین اهداف قابل اندازه گیری واضح و با در نظر گرفتن زمان درک گزینه های خود ، حتما تصمیم درستی خواهید گرفت.

در نهایت ، یکی از مهمترین عناصر برای هرگونه فعالیت ، برنامه ریزی و محتوا است. اگر می خواهید مهارت های دیجیتالی خود را تقویت کنید ، دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ما بنیادی قوی در مفاهیم اصلی بازاریابی دیجیتال فراهم می کند.

برنامه ریزی

پست های مرتبط:

  • مزایای تجارت الکترونیکی برای تجارت شما چیست؟
  • ورق تقلب در Influencer: نحوه اتصال ، درگیر کردن و به دست آوردن آنچه می خواهید
  • ۵ صفات یک رهبر دیجیتال موفق
  • چگونه می توان استراتژی دسترسی به آنفلوآنزا را ایجاد کرد که برتری دارد
  • جستجوی صوتی: چرا برند شما به استراتژی صوتی احتیاج دارد