سئو و دیجیتال مارکتینگ

نحوه ایجاد نیروی کار سریع در دنیای دیجیتال

به طور فزاینده ، مشاغل در جذب ، استخدام ، توسعه و حفظ استعداد “درست” به ویژه در نقش های تقاضا مانند موارد مرتبط با دیجیتال سخت تر هستند. آمادگی استعداد برای تحول دیجیتال بسیار حیاتی است و داشتن هرگونه سازمانی که مایل به حفظ مزیت رقابتی و سهم بازار باشد ، داشتن کارمندان با مهارت های مرتبط بسیار مهم است.

دیجیتال

در سراسر صنایع و قاره ها ، سرمایه انسانی ، برنامه ریزی نیروی کار و توسعه به موضوعی از نگرانی های مهم جهانی تبدیل شده اند. آنچه باعث می شود یک سازمان از دیگران متمایز شود ، توانایی آن برای انطباق با تغییر سریع و یکپارچه ، به ویژه در چشم انداز دیجیتالی پر سرعت امروز – و این نیاز به استعداد چالاکی دارد.

برنامه ریزی

در این وبلاگ ، ما به ۷ روش سازمانی می توانیم با ایجاد مهارتهای دیجیتالی مرتبط و به روز که بتواند موفقیت تجاری را به وجود آورد ، نیروی کار چابکی را پرورش و پرورش دهد.

۱) یک فرهنگ دیجیتالی درج کنید

۸۰٪ از شرکتهای در حال رشد دیجیتالی می گویند که شرکت های آنها فعال و مشغول ابتکار عمل برای تقویت ریسک پذیری ، چابکی و همکاری هستند. این مقایسه با ۲۳٪ از شرکتها در مراحل اولیه بلوغ دیجیتال است.

تفاوت با شرکت هایی که تحول دیجیتال را پذیرفته اند این است که سرمایه گذاری در یک فرهنگ دیجیتال از بالا به پایین انجام می شود. مسلح شدن با منابع و فرصتهایی که برای توسعه خود در یک محیط دیجیتالی وجود دارد ، باعث می شود افراد در جایگاه های ارشد ، عوامل خارجی و داخلی در بلوغ را درک کنند و به نوبه خود استعداد خود را حفظ کنند.

سرمایه گذاری

در سازمان های بالغ ، این فرهنگ دیجیتالی به عنوان نیروی کار تغذیه می شود زیرا کارمندان می توانند از ابتکاراتی استفاده کنند که به آنها کمک می کند مهارت های دیجیتالی و دانش فنی را توسعه دهند. در حقیقت ، یک مطالعه اخیر MIT Sloan نشان داد که تقریباً سه چهارم شرکتهای در حال رشد دیجیتالی بر اساس استفاده از دیجیتال قادر به جذب استعدادهای جدید بودند ، در حالی که تنها ۱۰٪ از همسالان اولیه خود می توانند همین کار را انجام دهند.

۲) تغییر در آغوش

“توانایی پیش بینی ، مدیریت و سرمایه گذاری در برابر تغییر گسترده ، اغلب تفاوت بین رهبری بازار و انقراض است” – IBM

براساس گزارشی که اخیراً صورت گرفته ، تنها ۴۰٪ مدیران معتقدند که در آینده مهارت های مناسبی برای مدیریت پروژه های تغییر دارند. این بدان معناست که ۶۰٪ از متخصصان برای مقابله با تغییر احساس آمادگی یا مجهز بودن نمی کنند.

از آنجا که دیجیتال همچنان تأثیر زیادی در نحوه کار و برقراری ارتباط با مشتریان دارد ، مهارتهای ویژه به عنوان اصلی برای زرادخانه استعدادیابی سازمان در معرض نمایش هستند.

به عنوان مثال ، تجزیه و تحلیل پیشرفته ، رایانش ابری و شناختی در بین صنایع مهمتر می شود که نیاز به همسویی بین مشتری و کارکردهای داخلی برای ادغام فن آوری ها و فرایندها را دارند.

۳) سرمایه انسانی خود را بشناسید

ضروری است که سازمان توانایی های کارمندان خود را در سراسر سازمان بداند. با درک تخصص موجود در خانه ، مدیران می توانند تیم هایی از بخش های مختلف سازمان را که استعداد لازم برای اجرای پروژه ها را دارند ، جمع کنند.

علاوه بر این ، دانستن مهارت هایی که وجود دارد همچنین می تواند به برجسته کردن مهارتهایی که تجارت شما فاقد آن است کمک کند – به ویژه نقش های طاقچه ای که می دانند چگونه از فن آوری های دیجیتال استفاده کنند.

با مشخص کردن تخصص دیجیتالی نیروی کار ، مشاغل می توانند مهارتهای مورد نیاز خود را در اولویت قرار دهند و سازمان را با شناسایی نقشهایی که ممکن است پایین بیایند در اولویت قرار دهند و با تغییر اوضاع مهم باشند.

۴) در یادگیری و توسعه سرمایه گذاری کنید

مهم نیست که یک سازمان به چابکی استعداد نزدیک شود ، برای به روز نگه داشتن مهارت ها و مرتبط بودن ، باید سرمایه گذاری هایی در زمینه مهارت های لازم انجام شود.

طبق گفته Deloitte ، ۷۰٪ یادگیری باید ناشی از آموزش عملی و قرار گرفتن در معرض نور باشد ، ۲۰٪ باید از آموزش های تسهیل شده و ۱۰٪ از یادگیری و خواندن خود هدایت شوند.

یک برنامه یادگیری و توسعه خوب ساختار یافته و هماهنگ با صنعت نه تنها به نیازهای نیروی کار درون خانه می انجامد و مهارتها را در حد نیاز و در صورت لزوم حفظ می کند ، بلکه باعث جذابیت یک شرکت به استعدادهای آینده و کمک به حفظ آن می شود.

۵) نیروی کار متنوعی بسازید

یکی از محرکهای اصلی نوآوری ، تنوع برای تبدیل شدن به نیروی کار چابک بسیار مهم است. مدیران ارشد اکنون می دانند که مجموعه متنوعی از تجربیات ، چشم اندازها و پیش زمینه ها به تقویت نوآوری ، ایجاد ایده های جدید و راهنمایی استراتژی های کسب و کار برای پیشرفت پختگی دیجیتال کمک می کند.

ایده

“تنوع باعث افزایش خلاقیت می شود. ما باید در تمام سطوح شرکت بهترین ایده ها را از مردم خود تولید کنیم و آنها را در شیوه های تجاری خود گنجانیم. “- فردریک روژ ، مدیرعامل ، L’Oréal USA

خلاقیت

وقتی صحبت از مهارت ها می شود ، مجموعه متنوعی از دانش و تخصص برای نیروی کار چابک و دیجیتالی بسیار مهم است. در حالی که متخصصان اکنون با توجه به تغییر نیازهای مشتریان ، برای یک تجارت مهمتر شده اند ، کارکنان با مهارت های عمومی مانند بازاریابی سنتی به همان اندازه برای موفقیت در کسب و کار مهم هستند.

۶) همکاری درایو

همکاری در سراسر سازمان می تواند فرهنگ اشتراکی و محیطی مناسب برای نوآوری ایجاد کند.

با توجه به اینکه نیروی کار با بومیان دیجیتال مانند هزاره ها متنوع تر می شوند تا بخش قابل توجهی از نیروی کار را تشکیل دهند ، داشتن یک طرز فکر مشترک که دارای سنین ، فرهنگ ها و توانایی های مختلف باشد ، مهم است. این همکاری همچنین به یک پایگاه مشتری متنوع تبدیل می شود و با استفاده از مجموعه متنوعی از دانش ، به تعامل با طیف وسیعی از چشم انداز کمک می کند.

در عصر دیجیتال امروز ، همکاری بسیار مهم است زیرا دیگر در یک اداره وجود ندارد بلکه از بازاریابی گرفته تا فروش تا فناوری اطلاعات در سراسر مشاغل نفوذ می کند. برای فروش ، این کار در مورد کار با بازاریابی است تا با محتوای مناسب برای هدف قرار دادن مشتریان به صورت آنلاین و آنلاین مسلح شوید ، در حالی که فناوری اطلاعات و بازاریابی برای دستیابی بیشتر از داده های یک شرکت برای هدف گذاری بیشتر مشتریان ، باید با هم همکاری کنند.

برای تهیه کننده نرم افزار Vidyard ، تقویت همکاری بین فروش و بازاریابی با استفاده از ابزارهای دیجیتال فعالیت خود را در طی یک دوره دو ساله بیش از ۱۰۰۰٪ افزایش داد. در فرآیندی به نام “smarketing” ، این پیوستگی اهداف تیم فروش و بازاریابی آنها را برای هدایت فرصت های واجد شرایط ، خط لوله و درآمد تنظیم کرد.

۷) عاملی در زمان بازتاب

پایداری طولانی مدت برای موفقیت سازمان مهم است و به همین دلیل مشاغل لازم است در مورد آینده اثبات کنند و استعداد خود را تصور کنند. برای دستیابی به این هدف ضروری است از آنچه در کار است ، استفاده کرده و در استخدام ، توسعه یا حفظ کارایی ندارد.

به عنوان مثال ، ابتکارات یادگیری و توسعه اخیر چه بود؟ چه چیزی در یافتن استعداد موفق ترین بود؟ یک نظرسنجی محرمانه داخلی می تواند به ارائه بینش هایی مبنی بر اینکه ممکن است یک شرکت از این امر آگاهی نداشته باشد کمک می کند فرصتی برای رفتن به سمت تغییر فرهنگ یک شغل و محیط کار برای بهتر شدن فراهم کند.

ساختن در زمان بازتاب ، سازمان را قادر می سازد تا از موفقیتهای خود بهره ببرد و از شکستها بیاموزد که به آنها امکان می دهد تا جایی که در رابطه با تحول دیجیتالی هستند را تصرف کنند و نحوه پیشرفت به جلو را کشف کنند.

فرهنگ چابک که ضمن سرمایه گذاری در مهارت های کارکنان خود ، دیجیتالی را در DNA خود جاسازی می کند ، شاهد افزایش بهره وری ، تعامل کارمندان ، ارزش برند کارفرمای آنها در کنار استفاده بیشتر از محیط در شار ثابت هستیم.

چابکی به خودی خود اتفاق نخواهد افتاد ، به یک سازمان نیاز دارد تا ضمن نگاه دقیق در چشم انداز دیجیتالی ، استعداد خود را تحت کنترل خود درآورد و آنرا پرورش دهد تا بفهمد در آینده به چه تخصص و تخصص نیاز دارد.

یان دادسون

مؤسس مؤسس @ بازاریابی دیجیتال